#1 Skrevet Mai 31, 2005 jeg har en a6 1996 mod. 2,5 tdi som det mangler lys i display til temp føler ute og til tripp telleren. er det noen som har deler så jeg får ordna dette eller har et komplett Speedometer til salgs. mvh knut inge 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 31, 2005 Vanlig pære med sokkel i tripptelleren som du får hos Møller. Temp. måleren krevel lodding. Pære som passer sånn høvelig finner du på ELFA f.eks. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 31, 2005 jeg så litt på det lys greiene nå, for meg så det ut som om det ikke var vanlig lyspære på tripptelleren. er det noen som veit hvor stor den dioden på tempen skal være og om det er vanlig pære på tripp telleren. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 31, 2005 har komplett speedometer fra s6 tilsalgs, men der er pæren røket i temp-måleren så den må jeg få skiftet først. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 1, 2005 hva skal du ha for det da. jeg kan sikkert bytte den dioden på tempføleren selv. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 1, 2005 2000,-kr. kontaktene passet i min, men var til andre funksjoner. Men på din går det nok rett over. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 1, 2005 er det noen veit hvor jeg kan få kjøpt dioder. jeg skulle hatt tak i 1,8mm dioder. 5 stk. hvite viss noen veit om. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...