#1 Skrevet Juli 30, 2014 Er vel en del felghorer her inne som veit hva dette er:)passer ringer til rs/rm over på disse?samt skruer osv? http://m.finn.no/bap/forsale/ad.html?sub_category=1.90.82&q=bugatti&category=0.90&sort=5&product_category=2.90.82.6&ref=fas&finnkode=49906124 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 30, 2014 Disse er 2delte og så er det vel kun senteret som er løst? så tror eg rs rm har mer bolter finn ett bilde og tell mener mine gamle rs hadde 30 bolter 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 30, 2014 RS har 30 eller 34 bolter, avhengig av størrelse på senter. Eneste mulighet er nok custom tønner og ytterringer, for å bygge de om til 3-delte, eller plugge igjen hullene i senteret hvis det lar seg gjøre å borre nye hull til andre ytterringer/tønner som er mer kurante å få fatt på. Kan ikke si jeg husker eller veit om andre BBS med 21 bolter. Iclair kunne fikse custom ytterringer/tønner den gangen jeg spurte de, så verdt å høre med de. Men da blir det gjerne dyrt, spesielt når de felgene du linker til egentlig alt i utgangspunktet er overpriset. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...