#1 Skrevet Juli 30, 2014 (endret) Då e det snart avreise igjen! Dato for treffe e 22-24.aug og me satse som vanlig på godt vær!!! Eg reise i hvertfall bort 21.aug på morningen. Satse på å komme avgårde tidlig. For de som lure så e det camping på grus eller bosetning på asfalt. Kem e me??? Kjell propell (kjøre) Kluge garasjemekk (kjøre) Kompis av kluge garasjemekk? (Kjøre) Fredrik!! (Kjøre) Mr.Risan (kjøre med gourmet middag fra Røros. ) Almenn (kjøre) Dagi (kjøre/kjøre ikkje?) Sellen (kjøre) Tyskern??? (Kjøre??) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 30, 2014 Planen er å bli med om været er bra og ikke copiloten er offshore. Blir på asfalt med bobil evt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 30, 2014 Hvor lang tid klarer stavanger eliten å bruke denne gang tru 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 31, 2014 Någen som har plass te et (eller to) sett med felger hvis eg får solgt det oppi der? Små polo felger med dekk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 31, 2014 Eg e me, reise Torsdags morgen.. Muligt en kamerat e med me egen bil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 31, 2014 Må stå øve pga fare for at fruen kalve 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 31, 2014 Jeg er med. Møtes på Rudskogen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 31, 2014 Eg håpe eg får ver med. E ein offshoretur som kanskje komme denne helgen, men hvis ikkje denne blir så e eg med. Men eg kjøre ca 12.00 på torsdagen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 31, 2014 Jeg er med, om jeg reiser herifra eller allerede er der borte gjenstår å se 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juli 31, 2014 Eg e me, reiser torsdags morgen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet August 2, 2014 (endret) Eg e me... Reise nok torsdags morning eg og, men ka klokka e planen for avreise for dokk så reise torsdags morning ? Kjøre me via Sørlandet elle øve Suleskard, å e oppmøteplassen som før....Statoilen på Ålgård ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet August 2, 2014 Kl.0600? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet August 4, 2014 Trenge jo ikkje kjøra 6, ska jo ikkje gjennom Oslo? 7-8tia? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet August 4, 2014 Samma for meg igrunnen. 7 då? sugen på å komma meg på veien fortast mulig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet August 4, 2014 Torsdag morning kl 7 er greit for meg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet August 4, 2014 Torsdag morning klokkå 7 passe fint det .... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet August 6, 2014 Over suleskaret utgår ihvertfall for min del. For mye hjulspor osv Hva tenker folk angående overnatting? Camp? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet August 6, 2014 Camp! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet August 6, 2014 Blir sjøveien eg au tar. Regner med at kluge og event kompisen tar den også. Horten-moss ferja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet August 7, 2014 Ser ut som dette utgår for min del. Er blitt kalt ut offshore den helgen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet August 10, 2014 Noen som har BE lappen som he lyst å ver co-pilot? He lyst å ta bilen på henger bort, men hekje fått rauå i gir å tatt BE lappen ennå. Så då trenge eg ein eg kan "øvelseskjøra" me bort. Og damå sa nei.. Hehe.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet August 10, 2014 Hmm copiloten min reiser offshore i mårå så då spørs det om han rekker hjem før avreise i verste fall blir eg hjemme ,men eg kommer i såfall sterkt tilbake neste år. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet August 10, 2014 Golf 4 funke fint fram og tebake samt på bane, feigt å dra an på hengar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet August 10, 2014 Golf 4 funke fint fram og tebake samt på bane, feigt å dra an på hengar I disagree! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet August 10, 2014 Haha, ja eg he truå, men veit jo aldri. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...