#26 Skrevet August 11, 2014 woho, offshore den datoen..jaja, da slipper jeg å stresse med å få bilen ferdig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet August 11, 2014 Kem kjøre å kem ska sitta på? nogen som vil laga en øvesikt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet August 11, 2014 Eg ska kjøra sjøl aleina, he plass hvis du vil sidda på? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet August 12, 2014 "Mr.Risan (kjøre heilt aleina og ensom?)" Kjører fra Røros;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet August 13, 2014 Mr Risan stiller med vogn og gourmet middag til verdens raskeste lokallag ved ankomst? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet August 14, 2014 Mr Risan stiller med vogn og gourmet middag til verdens raskeste lokallag ved ankomst? muligens. Satser på at vogna er ferdig satt opp i alle fall:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet August 17, 2014 Eg og 3-4 andre lokale medlemmer kjøre torsdag itte jobb. Ser at siste ferja går kl 24.00 ska gå sånn någenlunde akkoratt det, eventuelt kjøre øve suleskar.. me snakkes fredags morgen då egentlig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet August 18, 2014 Er det noen som kan ta med et sett bremser til rudskogen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet August 19, 2014 Eg begynner å tvile litt på om eg får til dette copilotene er litt vinglete. I beste fall kjører eg etter jobb på torsdag så drar eg hjem i 15-16 tiå på Lørdag. Kossen ser værvarslingå ut ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet August 19, 2014 Litt så som så, men e jo isje så alt for gale då...Dessuten så e det isje allti vermeldingå stemme !!! http://www.yr.no/sted/Norge/Østfold/Rakkestad/Rudskogen_Motorsenter/langtidsvarsel.html 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet August 19, 2014 Det kan ikje bli verre enn sist gang uansett Lasse. Hehe. Håbe du blir med 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#37 Skrevet August 19, 2014 Eg e klar 07.00 på Stoilen uansett ver 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#38 Skrevet August 20, 2014 Turen utgår for meg. Er enda ikke frisk igjen etter tysklandsturen for noen dager siden. Tviler på at jeg plutselig blir frisk igjen før treffet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#39 Skrevet August 20, 2014 Eg e klar 07.00 på Stoilen uansett ver Meg to! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#40 Skrevet August 20, 2014 Ser fort ut som at jeg dropper treffet her for denne gang. Kanskje jeg plutselig dukker opp på lørdag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#41 Skrevet August 20, 2014 Vi er tre-fire stk fra klubben som kommer fra Haugesund vertfall=) kjører vell i 2 tiden på torsdag. Men vurderer sterkt leige av hytte eller hotell om værmeldinga blir værre:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#42 Skrevet August 20, 2014 For noe tull. været blir aldri så dårlig at det ikke er verdt å campe. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#43 Skrevet August 20, 2014 Eg glede meg....Bilen e nypolerte, tanken e fullde og bagen e snart pakka. Snakkes i måråtidligt på Statoil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#44 Skrevet August 20, 2014 Jeg reiser hjemover istedenfor dessverre. Family first 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#45 Skrevet August 21, 2014 Go tur folkens! Eg blir me te neste år! ;-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#46 Skrevet August 21, 2014 Då sitte me på Moss-Horten ferjå. Må jo ver rekord i Stavanger lokallag sammenheng... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#47 Skrevet August 21, 2014 Steike ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#48 Skrevet August 24, 2014 Da har jeg parkert ekvipasjen på tunet og funnet senga. Takk for ei veldig trivelig helg[emoji4] 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#49 Skrevet August 25, 2014 Takk for ei konge helg gutta! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#50 Skrevet August 25, 2014 Takk for ei kjempe helg folkens 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...