Anbefalt felgdimensjon A4 B8 sedan quattro.

Anbefalte innlegg

Kva er det plass til på ein slik bil. Ser at det ligg nokre spesielle 10x19 et45 på finn. Vil dette kunne passe? Evt. Dekkdimensjon som ikkje gir mykje strekk.

Viss ein går på ei meir edrueleg felgpakke i 18" eller 19", kva inpress bør ein gå på då? Vil gjerne ha det ut mot kanten, men ikke utanfor, og dekkstrekk vil eg ikkje ha.

Tips og råd vert mottekne med takk.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kva er det plass til på ein slik bil. Ser at det ligg nokre spesielle 10x19 et45 på finn. Vil dette kunne passe? Evt. Dekkdimensjon som ikkje gir mykje strekk. Viss ein går på ei meir edrueleg felgpakke i 18" eller 19", kva inpress bør ein gå på då? Vil gjerne ha det ut mot kanten, men ikke utanfor, og dekkstrekk vil eg ikkje ha. Tips og råd vert mottekne med takk.

 

Det vil nok butte innover foran, men det vet sikkert noen B8 eiere mer om. Hvis det går klar, så må det nesten bli 255 eller 265/35 19 dekk. Dekkstrekk må du ha med slik bredde, 285/30 vil nok subbe rund baut.

 

Noe mer moderat er 9 toms felger med ET40, eller 8,5 tom med ET35. Ville faktisk vurdert 20 tom fremfor brede 18 eller 19 tommere. 255/30 dekk, og det er faktisk mest fjærene som avgjør komforten i bilen, ikke om det er 35 eller 30 profil dekk.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har 9,5 x 20" ET50, det går fint. Kjører med spacer bak, trur det er 13 mm. Har H&R Monotube Ultra Low.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kanskje det går, men jeg tror du må prøve på bilen og sjekke nøye. 10x19 er vel omtrent så bredt som det går an å få på uten å begynne å sage. Inntrykket jeg har er at et 255 dekk på et45 felg går (originalt på S4 B8 er 255 et43) men denne felgen er så bred at det blir vel strekk med de dekkene.

 

Det går et par enormt lange tråder om dette på Audizine!

 

Er det noen som har prøvd A5 felg 8,5x18 et29 245/40 dekk på A4 B8; går de utenfor fremme?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg enda opp med nokså kjedelege 19" hjul på min B8. Trur 8,5x18 et29 vil vere ganske flush framme. Bak går det i alle fall lett.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.