#1 Skrevet Juli 30, 2014 Heisann, har tenkt oss nedover til vacn treffet på rudskogen mange er det som har tenkt seg nedover dit da? Tenkte kanskje og dra fredag men er litt usikker enda;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 30, 2014 Dårlig timing i år.. Nürburgring går foran Rudskogen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 31, 2014 Stor sannsynlighet for at vi skal dit - må bare få til barne og hundepass Blir lørdag til søndag isåfall. Overnatte på campen ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 31, 2014 Dårlig timing i år.. Nürburgring går foran Rudskogen! Synnes du kunne forskjøvet Tysklands turen jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 4, 2014 Trur nok itte tyskera fløtt 6 timers løpet førr at je skar på vacntreff.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 4, 2014 Mulig jeg skal nedover, men vet ikke helt hvilken dag osv enda.. Mest sannsynlig den dagen utstillingen er.. (Søndag?) Har en date med Vossen samme helgen, så kanskje jeg får overbevise de om å bli med nedover til treffet på søndag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 7, 2014 Jeg og Daniel skal dit tror jeg! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 8, 2014 jeg tror jeg skal nedover, litt usikker enda... men blir da evt ikke før lørdagen.. evt tidlig søndag. Må får barnepass til bikja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 12, 2014 Blir Itte banebil i år så blir fra lørdag til søndag her! Samkjøring folkens?! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet August 12, 2014 Er itte Golfen i form? Når tid har dere tenkt til å reise nedover da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet August 12, 2014 Blir Lørdag - Søndag ja. Bare si tid og klokkeslett dere 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet August 12, 2014 Blir den "nye" golfen nå Ja, forslag til tid ja! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet August 13, 2014 https://www.facebook.com/events/488751084561310 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet August 20, 2014 Tysklandsturen gikk fløiten.. Talas på skogen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet August 20, 2014 Når blir det til at folk drar nedover på lørdag da ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet August 20, 2014 Tidlig på lørdagen, tar med meg vr6'n så skal få kjørt litt;) Håper att Christoffer svare etterpå ang når vi drar;) er vacc kl 1300; ) så skulle ha kjørt noen runder før det;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet August 20, 2014 Når blir det til at folk drar nedover på lørdag da ? Ca minus 14.00.. LYT JO RESE PÅ FREDAG! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet August 21, 2014 Hehe - joa.. Men får ta det att på lørdag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...