#1 Skrevet Juli 31, 2014 Skal montere 1.8T nedre del av bakfanger på min Audi A4 1,9 tdi B6. Så lurer jeg på hvor store stusser som passer best og hvor handler jeg det fra? Legg gjerne med bilder Mvh Jonas 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 31, 2014 Jeg har 3", men noe større passer og fint. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 31, 2014 Var inne å så på din bil nå. Så bra ut det. Hvor handlet du stussene fra? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 31, 2014 Svendsen eksos har noen stusser som passer. Enten 3" eller 3.5" er bra. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 31, 2014 Var inne å så på din bil nå. Så bra ut det. Hvor handlet du stussene fra? Kjøpt og montert hos Svendsen eksos! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 31, 2014 4" fra Magnaflow kjører jeg med, og synes det er akkurat passe i forhold til utsparringen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 31, 2014 Litt domt spørsmål. men hva er utblås orginalt? Inn på stussene? Sitter i nordskjøen så får ikke målt å skulle bestilt. - - - Updated - - - Husker dere delenr på stussene deres? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...