Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg har en Audi S4 B5 som tar inn vann. Det er på passasjersiden og det er både vått i gulvet fremme og bak. Står jeg i en bakke renner alt vannet bak såklart og der var det ca 3-4 liter med vann som har kommet inn iløpet av natten. Denne natten har bilen stått bare stille. Sp det er vel lite sannsynlig at det kommer inn vann under?

Tenker da drenering i dørene, frontrute..

Noen som har andre teorier?

Mvh

Jo Are

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er vel som på 'alle' andre Audier; dreneringen i vannkassa ved torpedoveggen. Vet ikke hvordan det ser ut på B5, men kikker du nedi ved vindusviskerne, (ta vekk plata over batteri/klimaanlegg) så kan det hende du kan finne en drenering som har tettet seg. Er i hvertfall slik både på S4 C4'en og A4 B6-cabben. :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er vel som på 'alle' andre Audier; dreneringen i vannkassa ved torpedoveggen. Vet ikke hvordan det ser ut på B5, men kikker du nedi ved vindusviskerne, (ta vekk plata over batteri/klimaanlegg) så kan det hende du kan finne en drenering som har tettet seg. Er i hvertfall slik både på S4 C4'en og A4 B6-cabben. :P

Artig at du nevner dette fordi når jeg var ute nå og gikk amokk med hageslangen så viste det seg at det var akkurat der det tar inn vann :) skal se om jeg finner ut noe mere senere idag..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har skiftet den som kupe filteret står i fordi pakningen manglet.. men det leker fortsatt og det er rundt der det kommer inn vann.

Noen som har noen ideer??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du staket opp dreneringen nedi der, da?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

98% sikkert dreneringen under batteriet som er tett, da kan det bli så mye vann der at det skvulper opp i kupefilteret og inn den veien.

Løft opp batteriet og fiks dreneringen :-)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

98% sikkert dreneringen under batteriet som er tett, da kan det bli så mye vann der at det skvulper opp i kupefilteret og inn den veien.

Løft opp batteriet og fiks dreneringen :-)

Okey skal sjekke :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.