#1 Skrevet Mai 31, 2005 Da er KW senkesett bestilt, soting kommet på samtlige sideruter, og venter nå bare på, å bestemme meg for felger. Hva kan jeg finne til OK pris, i 20" ?Blir vel fetest med 20" på min da? Har tenkt litt på Chroma 20" Audi A8 ? Noen som har peiling på hvor jeg kan skaffe det? Har prøvd endel steder, men, de kan kun skaffe i vanlig "shine", stål. Gi meg litt inputs ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 31, 2005 http://www.quality-autoimport.no 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 31, 2005 Her er felger til deg http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=27096 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 31, 2005 her har du fælg før dæ mats levere i 5*112 et35 kan passe bra tel din bil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 31, 2005 Disse er jo en mulighet http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=26486&highlight=20 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 31, 2005 Her er felger til deg http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=27096 Dekk passer ikke og med den ET bør du ha spacere for utsende sin skyld. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 31, 2005 Disse er jo en mulighet http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=26486&highlight=20 Her må det bli solide spacere, men dekk passer.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 31, 2005 Org innpress på A8 felg i 8x18 er jo ca 45 så jeg forstår ikke helt det du sier om innpresset... Enig at det er råere med lavt innpress MEN det vil jo passe! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 31, 2005 Det som finnes av orginale 20" til A8 har jo enten et 45 eller et 48. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mai 31, 2005 Da er KW senkesett bestilt, soting kommet på samtlige sideruter, og venter nå bare på, å bestemme meg for felger. Hva kan jeg finne til OK pris, i 20" ?Blir vel fetest med 20" på min da? Har tenkt litt på Chroma 20" Audi A8 ? Noen som har peiling på hvor jeg kan skaffe det? Har prøvd endel steder, men, de kan kun skaffe i vanlig "shine", stål. Gi meg litt inputs ! 21 tom med Conti eller Michelin 255/30 21 er riktig dim på Audi A8. Men 245/35 20 er også en fin dim og litt mer akseptabel i pris 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mai 31, 2005 Masse ET som passer, men ikke alt som blir fint. Har hatt fem sett med felger på to A8`er så vet hva som passer etterhvert. ET30 med 255 ligger nærmest perfekt i buene, har i dag ET37 med 245 dekk og da "henger" bilen over felgene, så det må spacere til. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juni 1, 2005 Passer disse felga ? http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=26486&highlight=20 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Juni 1, 2005 Passer disse felga ? http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=26486&highlight=20 Paser nok på Mats, men de kommer langt inn. Ville brukt solide spacere her. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Juni 1, 2005 hva koster dette da? er det forskjellige typer etc? .... En kompis av meg snakket om at dette sliter på lagrene ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Juni 1, 2005 hva koster dette da? er det forskjellige typer etc? .... En kompis av meg snakket om at dette sliter på lagrene ? Koster vel fort 2000 til 2500 for fire stk, om det sliter på lagrene vet jeg ikke. Det beste uansett er å finne felger som man slipper å bruke spacere på. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Juni 1, 2005 Hva felgbredde er det du snakker om lenger oppe Øystein? Har jo like mye å si på bredden på felgen som innpress med tanke på hvor langt ut/inn de bygger Felgene som Martin selger er 8,5" og ET45, dette bygger like mye utover som f.eks. 8" og ET39. Men er det 8,5" du også snakker om Øystein så trenger du da 15 mm spacere, dette koster ca 1000 kr for paret. Det vil ikke nødvendigivs slite mer med spacer, det er det totale innpresset som avgjør dette. Mao om du har ET45 og 10 mm spacer så sliter dette like mye/lite som en felg med ET35 uten spacer. Så er dette med slitasje viktigst for deg, vil jeg nok satset på ca org innpress og bredde, og isåfall passer TSW felgene veldig bra. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Juni 1, 2005 Hva felgbredde er det du snakker om lenger oppe Øystein? Har jo like mye å si på bredden på felgen som innpress med tanke på hvor langt ut/inn de bygger Felgene som Martin selger er 8,5" og ET45, dette bygger like mye utover som f.eks. 8" og ET39. Men er det 8,5" du også snakker om Øystein så trenger du da 15 mm spacere, dette koster ca 1000 kr for paret. Det vil ikke nødvendigivs slite mer med spacer, det er det totale innpresset som avgjør dette. Mao om du har ET45 og 10 mm spacer så sliter dette like mye/lite som en felg med ET35 uten spacer. Så er dette med slitasje viktigst for deg, vil jeg nok satset på ca org innpress og bredde, og isåfall passer TSW felgene veldig bra. Helt enig i dette innlegget! Bedre å ha felger med litt høyere ET og heller space de ut litt enn å ha felger med ET25 som kun passer på utvalgte biler og som derfor få kan kjøpe av deg og bruke på sin bil. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Juni 1, 2005 Helt enig i dette innlegget!Bedre å ha felger med litt høyere ET og heller space de ut litt enn å ha felger med ET25 som kun passer på utvalgte biler og som derfor få kan kjøpe av deg og bruke på sin bil. Da går jeg for disse felga ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Juni 1, 2005 Hva felgbredde er det du snakker om lenger oppe Øystein? Har jo like mye å si på bredden på felgen som innpress med tanke på hvor langt ut/inn de bygger Felgene som Martin selger er 8,5" og ET45, dette bygger like mye utover som f.eks. 8" og ET39. Men er det 8,5" du også snakker om Øystein så trenger du da 15 mm spacere, dette koster ca 1000 kr for paret. Det vil ikke nødvendigivs slite mer med spacer, det er det totale innpresset som avgjør dette. Mao om du har ET45 og 10 mm spacer så sliter dette like mye/lite som en felg med ET35 uten spacer. Så er dette med slitasje viktigst for deg, vil jeg nok satset på ca org innpress og bredde, og isåfall passer TSW felgene veldig bra. Er 8.5 toms bredde jeg også har hatt og har. Spiller jo litt inn med dekkbredde også hvordan det vil se ut. Er jo ET37 jeg har i dag og da "henger" bilen over felgene, så med ET45 vil det se rart tror jeg. Men hva har vi spacere til 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Juni 3, 2005 Hvilken ET bør jeg velge på min da? A8 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Juni 3, 2005 Fra ET30 og oppover vil jeg annbefale deg Mats. Fra ET35 og videre ville jeg i tillegg brukt spacere, men det ser du etter du har fått de på. Er jo ikke sikkert du synes at du trenger det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Juni 3, 2005 heia mats.disse felga er det et 40,ikke 35 som jeg skrev litt lenger opp,men det er jom øystein sier at det ikke er sikker du trenger spacere.men det får tiden vise. men finner du ut at du vil ha 10mm spacere skaffer jeg det å for rudt 2k for 4 stk. Hvorfor ikke skaffe felger med rett ET da ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Juni 3, 2005 pga di ikke hadde di felga i norge med "rett" et .men vist du er inntresert så er det ei løsning på alt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Juni 5, 2005 ble disse felga istede .larzon Addiction 8,5*20,med nankang 255/35-20 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...