#1 Skrevet Juli 31, 2014 Etter mye feilsøking og uheldige resultater,så prøver jeg her for å se om noen har opplevd det samme som meg med keyless go. Har fått feil på alle 5 antennene i bilen som skal registrer nøkklene ved opplåsing og lukking på dørhåndtak. Når jeg sletter feilcodene med vag com,funker keylessen som den skal,den kan stå over natten og jeg kan starte å stoppe bilen som normalt. Det merklige er at systemet kutter ut etter at jeg har kjørt en tur. Jeg har skiftet og codet inn nytt batteri i bilen,skiftet alle antennene,nytt batter i nøkkler. Har målt måleblock på alle handtakene,å de funker som det skal. Har skjekket styreenheten for fukt og evn dårlig kontakt. Bilen gjennkjenner nøkkelen,og jeg kan starte bilen med start knappen som vanlig. Har googlet mye om dette,og finner mange tilfeller med samme problemer,men ingen som kommer med noen løsninger. Er jo ikke så jævl....stresss,men irriterer meg at dette ikke ikke funker Noen som hat gode råd? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...