Montere facelift lykter på A6 Allroad 4f

Anbefalte innlegg

Hei

Tenkte og kjøpe meg disse:

http://www.bildeler.no/audi/a6-allroad/2009/hovedlykt/?Bilmerke=1&Bilmodell=43&Arsmodell=2009&Vareklasse=63&Varegruppe=15&Drivstoff=D&Motorkode=CDYA&Karosseri=699&Vare=48838

og montere de på min Allroad.

Første spørsmål er da:

Er de noe tess disse fra bildeler.no? Står vel at det er Hella som har laget de.

Og så neste spørsmål: hvordan er det og montere disse? Er det bare plug and play?

Takk for svar :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei!

Går og tenker på å gjøre dette selv på min A6.

Forhørte meg med en mekaniker på møller som har bygd om sin 2006 A6 til originale facelift lykter. Han måtte i tillegg ha en «kontroll boks»(husker ikke eksakt hva han sa det het) for å få svinglysene til å fungere osv.

Mulig man ikke tenger dette her selvfølgelig. Jeg hadde kontaktet bildeler og hørt om det følger med instruksjoner for montering.

Just my two cents..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei!

Går og tenker på å gjøre dette selv på min A6.

Forhørte meg med en mekaniker på møller som har bygd om sin 2006 A6 til originale facelift lykter. Han måtte i tillegg ha en «kontroll boks»(husker ikke eksakt hva han sa det het) for å få svinglysene til å fungere osv.

Mulig man ikke tenger dette her selvfølgelig. Jeg hadde kontaktet bildeler og hørt om det følger med instruksjoner for montering.

Just my two cents..

: vinke :

Må i de fleste tilfeller skifte komfortstyreenheten til facelift/high. Kommer ann på delenr på den du har.

Dette for at svinglys, dimming osv. skal virke som orginalt uten feilkoder/pærevarsling :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det "svinglys" disse fra bildeler.no? :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hiver meg på tråden og har i tillegg spm om det er mulig å montere audi rs6 lykter med afs på min bixenon a6 allroad 2008 uten afs?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og en annen ting, hvor kan man få tak i lykter til RS6 til en ok pris?

Og hva er egentlig forskjellen på de kontra vanlige facelift lykter?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heisann alle sammen:)

Nå er det slik at jeg har gjort dette før og kan si det er mye arbeid å kostbart.

Skal man få alt opp å fungere som org må man ha ny styreenhet j19,legge opp canbus ledninger fra j19 til lyktene,adapter til kontakten på lykta,led modul box som styrer led lys.

De nye lyktene har også helt annen tennere og pærer som koster jæææææævli mye!!!

Jeg anbefaler dere å kjøpe slike facelift lykter som selges i polen(husker ikke helt,men ligger en tråd om bilen hans her på forumet)

Disse lyktene er modifisert,slik at ingen ekstra moduler og pærerer,tennerer trengs.

Ledene blir da koblet som park.

Disse fikk man som vanlig bi xenon og med afs.

Plug and play.:)

Forskjellen på rs6 og facelift lykter er vel antall led i lykta.

Her er tråden på bilen min som jeg monterte lykter på:)

https://forum.vacn.no/showthread.php?179792-min-nye-A6-4f-2006-mod-%28solgt!%29/page5

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så med andre ord, er ikke bare og kjøpe slike lykter som på bildeler.no og plug and play? :o

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men jeg har jo originalt xenon pluss på min bil. Må vel ikke bytte så mye da?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp,du må ha alt d jeg har skrevet i innlegget.

Styreenheten du har,støtter ikke led,og det ligger ikke klart ledningsnett for leddene heller.

Du har anderledes tennere og pærer på lyktene dine også.

Modul for led dimming er det ikke på org bixenon

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.