Anbefalte innlegg

Har fått en kvittre/pipelyd i AC anlegget. Når jeg har den på lite "futt" lager den kvitrelyder, noen som har peiling på hva / hvor feilen kan ligge?

Virker som det kan være virfta som lager lyden....slår jeg den opp, blir det bra, men på lite styrke, kvittrer den ! :P

Irriterende :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har samme ulyd på min A6. Tenkte jeg skulle demontere viften og smøre litt...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har samme ulyd på min A6. Tenkte jeg skulle demontere viften og smøre litt...

Er ikke det en rimelig stor jobb ? :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ikke det en rimelig stor jobb ? :D

Jo, den sitter midt i dashbordet, man må ut med AC og alt tror jeg (dersom man har det da...). : bh :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Forsøk å ta ut frisk lufts filtre i vann kassa. Spray litt silikon spray ned i åpningen hvor filtre sitter... Har fungert mange ganger på biler jeg har hatt innom på verksted...

Husk:For store mengder silikon kan fort spre seg inn i bilen......

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jo, den sitter midt i dashbordet, man må ut med AC og alt tror jeg (dersom man har det da...). : bh :

Viften på A8 sitter i vannkassen. Ikke store jobben og ta ut. Kommer til alt fra motorrom.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har samme problem/symptoner på min 98mod vw golf.¨

Var innom møller igår og fikk skjekket det.

Var vist noe lager i vifta som var gåen. Som di forklarte det: ett typisk problem.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Viften på A8 sitter i vannkassen. Ikke store jobben og ta ut. Kommer til alt fra motorrom.
Mulig det, men Ronny, som skulle demontere den har en '97 A6 ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.