#1 Skrevet Mai 31, 2005 Har fått en kvittre/pipelyd i AC anlegget. Når jeg har den på lite "futt" lager den kvitrelyder, noen som har peiling på hva / hvor feilen kan ligge? Virker som det kan være virfta som lager lyden....slår jeg den opp, blir det bra, men på lite styrke, kvittrer den ! Irriterende 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 3, 2005 Har samme ulyd på min A6. Tenkte jeg skulle demontere viften og smøre litt... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 3, 2005 Har samme ulyd på min A6. Tenkte jeg skulle demontere viften og smøre litt... Er ikke det en rimelig stor jobb ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 3, 2005 Er ikke det en rimelig stor jobb ? Jo, den sitter midt i dashbordet, man må ut med AC og alt tror jeg (dersom man har det da...). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 3, 2005 Forsøk å ta ut frisk lufts filtre i vann kassa. Spray litt silikon spray ned i åpningen hvor filtre sitter... Har fungert mange ganger på biler jeg har hatt innom på verksted... Husk:For store mengder silikon kan fort spre seg inn i bilen...... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 3, 2005 Jo, den sitter midt i dashbordet, man må ut med AC og alt tror jeg (dersom man har det da...). Viften på A8 sitter i vannkassen. Ikke store jobben og ta ut. Kommer til alt fra motorrom. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 3, 2005 Har samme problem/symptoner på min 98mod vw golf.¨ Var innom møller igår og fikk skjekket det. Var vist noe lager i vifta som var gåen. Som di forklarte det: ett typisk problem. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 3, 2005 Viften på A8 sitter i vannkassen. Ikke store jobben og ta ut. Kommer til alt fra motorrom.Mulig det, men Ronny, som skulle demontere den har en '97 A6 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...