Anbefalte innlegg

hei har problemer med passaten etter ferietur. var full bil pluss bagasje.

toppdekselpakningen har vært dårlig ei stund men nå så dryper det ut olje ved egr ventilen. så det må ha kommet etter ferieturen.

men til hoved problemet er at jeg monterte et åpent filter uten olje inne i en varmeskjold boks.

når bilen er kald fungerer den supert som den skal. men straks den blir 90 grader så begynne bilen og rykke for og så stoppe ca 3 ganger så kutter gasspedalen , slik at jeg må ta av foten for så og gi gass igjen. vil tro dette er nødmodus ..

monterte tilbake til orginalt luftfilter og boks, men har enda litt fjusking i 1-2 giret . 3-5 giret er det ingen problemer i. har kjøpt ny lmm og en egen lmm rens som jeg skal prøve . har lånt bort vagcom så har ikke fått lest av feilkoder.

har hatt åpent filter før på denne bilen uten noen problemer før.

ser også at vacum slanger begynner og bli sliten så må nokk byttes dette også.

noen andre som har vært borti slike problemer?

er en 1.9tdi ajm som er chippet,sportseksos og fjernet egr. turboen lader som bare det i 3-5 giret. før ferieturen peaket jeg 2 bar uten problem i 2 giret.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.