#1 Skrevet August 2, 2014 Noen som har hjulbuevalse til utlån? Må trykke ut litt skjermkanten bak 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 5, 2014 QWT på Midttun har tilbud på hjulbuevalse til under 1000lappen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 5, 2014 QWT holder jeg meg unna. Endte opp med å bestille meg ei fra Gasolin 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 5, 2014 Konge, da vet vi det! Tar du mine og? . Hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 5, 2014 Konge, da vet vi det! Tar du mine og? . Hehe Kan prøve, men garanterer ikke at lakken ikke sprekker 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 5, 2014 legg ut noen bilder etter du er ferdi da Sindre! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 6, 2014 legg ut noen bilder etter du er ferdi da Sindre! Du mener bildet etterpå at jeg innser hvor jævlig jeg har klart å kuket hjulbuen til? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 6, 2014 haha ja! Er no bare å vær forsiktig å bruke masse varme og god tid så blir det nok veldig bra! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...