#1 Skrevet August 4, 2014 Kjøpte en UR-S4 idag. på hjemreisen begynte den å rykke ved fult gasspådrag. Det var ikke vanlig turbo-kutt, fordi du kjente hele motoren holdt igjen. Samtislig jager den på tomgang, kan nesten høres ut som ikke alle sylindrene går. Kuttet på gasspådrag kommer ved 1800-2000 rpm og mellom 3000-3500 rpm. Ellers går den helt fint. Merket at den første coilen/5 sitter løst i sporet og kan dras rett opp uten makt. Mistenker at det er denne coilen som er problemet, MAF eller plugger. Noen som har hatt samme problemet eller veit hva det kan være? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 4, 2014 hei, eg hadde eit tilnerma likt problem på min s4 når eg var og henta den for eit par veker sidan. etter litt leiting, så såg eg at trykkslangen som går frå turbo til n-75 var hoppa av. motoren gjekk heilt fint på tomgang, men kuttet mellom 2000-3500 rpm. ladet og for mykje 1.4 bar på original oppsett. sette denne på igjen og da gjekk den heilt reint. kan være så mangt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 6, 2014 Takk skal prøve dette 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...