Audi A4 B7 2.0 TFSI tuningdeler: HPFP, 034 sportkat mm.

Anbefalte innlegg

Jeg har disse delene til salgs:

Oppgradert HPFP til VW Audi TFSI - 2750kr(trykk lenken for annonse på finn.no med bilder)

36_490328668.jpg

Selger en oppgradert høytrykkspumpe til VW Audi 2.0 TFSI 200 og 220hk motorer. Pumpen har større diameter på stempelet, og gir mer bensin slik at det er mulig å hente mer effekt og dreiemoment. Denne pumpen er bygget av HPFPupgrade.com på en helt ny original Audi pumpe. Dette er et kvalitetsprodukt som ikke må forveksles med brukte pumper ombygget med billige løse stempel i en garasje.

OBS - pumpen tillater høyere trykk og større bensinmengde, men gir ingen effektøkning før den matches med passende "steg 2+" programvare fra Revo, APR etc.

Denne pumpen har vært montert i en VW Golf 5 GTI. Den er altså ikke helt ny og selges som brukt. Helt ny kamfølger og nye bolter følger med.

034 motorsport HFC -800kr (trykk for lenke til annonse med bilder på finn.no)

54_36903184.jpg

Selger en high flow sportskatalysator fra 034 motorsport. Denne monteres som direkte erstatning for en original katalysator, og har samme form og flenser. Selve katalysatoren har 200 celler og langt bedre flow enn originalen. Som du ser på bildene har den lett overfaterust, slik at den ser passe original ut i motorrommet.

Var i bruk tre måneder på min 2006 Audi A4 2.0 TFSI quattro avant. Bør monteres sammen med passende programvare (steg 2), og/eller spacer på bakre O2-sensor for å unngå motorlampe. Min bil gikk gjennom EU med denne katalysatoren og Revo steg 2 programvare. Det er slett ikke sikkert DIN bil gjør det, men min gjorde i alle fall det.

For ordens skyld, denne katalysatoren ble tatt av da jeg byttet til full rustfri eksos. Den har ligget på hyllen i ett år og har litt overflaterust.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.