#1 Skrevet Mai 31, 2005 Noen som har tenkt seg nedover eller!?? Stille på dere om dagen syns jeg, er ikke slitne etter helga vel!?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 31, 2005 Noen som har tenkt seg nedover eller!?? Stille på dere om dagen syns jeg, er ikke slitne etter helga vel!?? Noen som ikke sover hele søndagen vet du Og lørdagskvelden. Jeg skal ikke, kjører nok bil ellers som sagt. Og litt ting man må få gjort hjemme. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 31, 2005 Jobber i helga jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 31, 2005 Jobber i helga jeg B O M B E !!!! Bytt vakt med søskenbarnet mitt, sikkert ikke noe problem.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 31, 2005 B O M B E !!!! Bytt vakt med søskenbarnet mitt, sikkert ikke noe problem.. Bug Run helga etter. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 1, 2005 B O M B E !!!! Bytt vakt med søskenbarnet mitt, sikkert ikke noe problem.. Er som regel et problem det Søskenbarnet ditt er jobb-sky! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 1, 2005 jobber selv, og kan ikke bytte bort for da går BR i vasken, noe det ikke kan gjøre.. hehe.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...