#1 Skrevet August 4, 2014 Ved demontering klarte jeg å ødelegge koplingen da denne satt noe helt for jæ.... Skulle derfor gjerne hatt koplingen med 5 - 15cm rør slik at jeg kan skjøte denne inn på min. Dette er denne som slangene i motorrommet er koplet til. Har hørt at det er helt rør uten noen skjøter helt bak så å skifte hele gidder jeg ikke. Se på bilder, og spør om noe er uklart. Skulle gjerne hatt den asap så om noen i grenlandsområdet har dette hadde det vært ekstra kjekt Rune 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 4, 2014 Har en bil jeg kan kappe av en bit til deg .. blor ikle sendt før torsdag tidligst 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 4, 2014 Høres bra ut. Gir deg beskjed om det ikke dukker opp noe tidligere 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 5, 2014 Hei, har noen sånne rør liggene fra en s4 c4, du har vel ikke demontert de rørene du trenger? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 5, 2014 Nei, det var under demontering av slangen at jeg klarte å ødelegge koplingen. Derfor jeg trenger det ytterste stykket av den slik at jeg kan skjøte den på. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...