Trondheim lokallag på Rudskogen?

Anbefalte innlegg

Hei og hå,

 

Er det noen reiseglade i lokallaget som har vurdert tur til hovedtreffet i år? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg skal i alle fall nedover så lenge bilen overlever ACR helga før :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir tur på meg!: smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når kjører dere da? Kanskje jeg kan henge meg på igjen :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tidlig torsdag :) Ekvipipasjen teller i skrivende stund ei campingvogn og to biler med bilfraktere og biler bak, så trenger tida :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tidlig torsdag :) Ekvipipasjen teller i skrivende stund ei campingvogn og to biler med bilfraktere og biler bak, så trenger tida :)

 

Hehe, kjører ikke før torsdags ettermiddag..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Avreise blir sannsynligvis torsdag kl 12 på Esso sandmoen hvis noen ønsker å henge seg på :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg skal i alle fall nedover så lenge bilen overlever ACR helga før :)

 

Bilen overlevde ACR selv om bakdiffen tok kvelden på lørdag(V8 torsendiff har sin begrensning......). Hadde heldigvis fått kjørt 45mil og svidd av 250L E85 så ble ikke alt for skuffet :)

 

Odd Magne og jeg satser på å henge oss på når kolonnen passerer Lundamo Bilservice. Dere får gi oss et varsel når dere nærmer dere så skal vi forhåpentligvis stå klar. Forsinkelser har forekommet tidligere............:o

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

På jobbtur :-( så treffet ryker gitt. Fikk heller ikke kjørt på mo, så dette var en skuffende sesong. Bilen får vel da kjørt ca 50mil i år... :-) god tur og kos dere med vannplaning på lørdag.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.