#1 Skrevet August 4, 2014 Hei og hå, Er det noen reiseglade i lokallaget som har vurdert tur til hovedtreffet i år? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 5, 2014 Jeg skal i alle fall nedover så lenge bilen overlever ACR helga før 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 6, 2014 Blir tur på meg! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 7, 2014 Når kjører dere da? Kanskje jeg kan henge meg på igjen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 7, 2014 Tidlig torsdag Ekvipipasjen teller i skrivende stund ei campingvogn og to biler med bilfraktere og biler bak, så trenger tida 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 9, 2014 Tidlig torsdag Ekvipipasjen teller i skrivende stund ei campingvogn og to biler med bilfraktere og biler bak, så trenger tida Hehe, kjører ikke før torsdags ettermiddag.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 19, 2014 Avreise blir sannsynligvis torsdag kl 12 på Esso sandmoen hvis noen ønsker å henge seg på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 19, 2014 Jeg skal i alle fall nedover så lenge bilen overlever ACR helga før Bilen overlevde ACR selv om bakdiffen tok kvelden på lørdag(V8 torsendiff har sin begrensning......). Hadde heldigvis fått kjørt 45mil og svidd av 250L E85 så ble ikke alt for skuffet Odd Magne og jeg satser på å henge oss på når kolonnen passerer Lundamo Bilservice. Dere får gi oss et varsel når dere nærmer dere så skal vi forhåpentligvis stå klar. Forsinkelser har forekommet tidligere............ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 20, 2014 På jobbtur :-( så treffet ryker gitt. Fikk heller ikke kjørt på mo, så dette var en skuffende sesong. Bilen får vel da kjørt ca 50mil i år... :-) god tur og kos dere med vannplaning på lørdag. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...