#1 Skrevet Mai 31, 2005 Jeg har bestemt meg for å bytte den orginale resirk ventilen til en 710N ventil(fremfor å kjøpe åpen dump), siden jeg mistenker den orginale for å være fucked. Ved 2000 omdr høres det ut som det er en luft lekkasje og ventilen slipper trykket bare jeg så vidt letter på gassen. Draget fra ca 3000 er også blitt dårligere. Kan det være ventilen som ikke klarer å holde på ladetrykket eller er jeg helt på jordet. Bilen er en 97 mod, den er chippet og har åpent KN filter. et siste spm hvordan får jeg ut resirk ventilen, det er jo så sinnsykt trangt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 1, 2005 et siste spm hvordan får jeg ut resirk ventilen, det er jo så sinnsykt trangt! Få med deg kjerringa ut i garasjen, det gjorde jeg! Men det går egentlig ganske greit, det er ikke så trangt tom det ser ut til. Bare å tre armer og strujern inn mellom alle røra, så er det ikke så ille. Ta av vacuumslangen først, så er det lettere å vri ventilen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 1, 2005 et siste spm hvordan får jeg ut resirk ventilen, det er jo så sinnsykt trangt! Den er ganske grei å komme til under bilen hvis du får bilen opp på bukker eller lift (Ta av plata under motoren). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 1, 2005 Ja, jeg og mente selvfølgelig fra undersiden. Ovenfra er det nærmest umulig å komme til. Men det høres ut som det kan være du mister trykk, ja. Det er jaffal enkelt å bytte resirk, så da ser du jo... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 1, 2005 ok takk skal se om jeg kan komme meg under bilen imorra. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...