Anbefalte innlegg

Er litt plaget med at bilen bruker strøm når den står. Etter en uke eller to må den lades ellers så får jeg ikke start.

Noen som vet om det er spesielle problemområder på disse?

Har målt alle kurser, og på kurs 8 gikk det ca 30mA. Denne går til kupelys, klokke A/C panel etc.

Ingen lys står på, og har heller ikke funnet noe mistenkelig på dette. Klokka og A/C panel skal vel ikke ha et såpass forbruk regner jeg med..

Måler også 45mA når jeg tok av - polen og målte imellom. Skulle vel bli noe sånt som 1AH i døgnet det.

Har byttet batteri, og det er ingen forskjell her. Har også prøvd å ta ut setet for å se om det kan gå krypstrømmer gjennom her uten at det gjorde noen foskjell.

Noen som har noe innspill her?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde samme problem på en S2, og fant tilfeldig ut at kjølevifta plutselig starter og stopper tilfeldig, hele døgnet. Dette skjedde selv om bilen sto i ro i dagevis. Skiftet "det store brune releet" merket med 324. Kan og være defekt batteri.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.