Film: Min første runde med instruktør på Vålerbanen ++

Anbefalte innlegg

Slenger ut en liten filmsnutt hvor jeg har med Lars som Arne er så glad i som instruktør. Kjører her i "sharken" min en 90Q 20V

Her er den

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker. Fant det ut til slutt selv også :o

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Slenger ut en liten filmsnutt hvor jeg har med Lars som Arne er så glad i som instruktør. Kjører her i "sharken" min en 90Q 20V

Her er den

Dette var morro å se på JAM, dog savnes sekvensen som utløste: "Det där gjör du fan inte om"

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Veldig fin og lærerik film der JAM!

Sikkert endel som fnyser av det, men for oss som enda ikke har kjørt

på bane er jo slikt greit å få med seg! : ja :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis noen har lyst til å se mer av banekjøringen min er det bare å si ifra. Har også filmet bakover. Hang også på med en grønn (tror jeg det var) S2 Coupe som jeg filmet. + litt blårøyk av Sunrise i det han kommer forbi på langsletta litt for fort.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

: vinke :

Sleng ut en link : ja :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja koman!

har du kansje noe filming utenifra også da?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

En liten ny filmsnutt her

Holder på å lage en ny en også. Er råkopi og ikke sensurert eller gjort noe med de.

har dessverre bare banekjøring.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

For de av dere som ikke gidder å se alle de lange klippene kommer det ett sammendrag til slutt

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis noen har lyst til å se mer av banekjøringen min er det bare å si ifra. Har også filmet bakover. Hang også på med en grønn (tror jeg det var) S2 Coupe som jeg filmet. + litt blårøyk av Sunrise i det han kommer forbi på langsletta litt for fort.

Det var meg er jeg ganske sikker på!! PS bilen er koksgrå perlemor :) Håper jeg ikke blokkerte deg på banen, kjørte litt pent ser jeg. Men moro er det :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var jo allright det da. Kunne hatt kamera i mammagolfen og, men er redd folk hadde blitt sjøsyke av å se på! : haha :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her er den

Takker for video :D

Intressant og lærerikt for alle å se på :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skriveleifen er rettet, bra nå?

Nei du må ta bort J-en i "gjör" :)

Kule videoer John-Arild, keep'em coming !

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er vi klare med flere filmer.

Synes ikke det er noe vits å redigere så mye på banekjøring og det eneste redigeringsverktøyet jeg har er Windows Movie Maker og der er det lite man får gjort dessverre.

Jeg kan godta at Harald fra Audisentrum raser forbi men SUNRISE vil jeg holde følge med. :evil:

Her er jakten på SUNRISE

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

denne sunrise fyren var jeg å parkerte på langstrekket, men hadde ikke sjans å kjøre så bra som han ellers. Men fyren var jo på banen 80% av dagen å da! han må jo være god etter all den kjøringa.

Hva slags motor har han foresten? HK?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her kommer foreløpig den sist filmen fra Våler. Her har jeg fått Windows Movie Maker til å lage en film helt på egenhånd av alt jeg filmet. Har pusset litt på den.

Småklipp

Har også et klipp som er filmet bakover fra bilen min men det kan kanskje bli litt kjedelig. Kan poste det også hvis folket vil.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

denne sunrise fyren var jeg å parkerte på langstrekket, men hadde ikke sjans å kjøre så bra som han ellers. Men fyren var jo på banen 80% av dagen å da! han må jo være god etter all den kjøringa.

Hva slags motor har han foresten? HK?

Han stakk av med en premie på ferdighetskonkurransen, så han er sikkert ikke helt på jordet :P Tror han har en RS2 motor i bilen sin.

Har også et klipp som er filmet bakover fra bilen min men det kan kanskje bli litt kjedelig. Kan poste det også hvis folket vil.

Bare å legge det ut!

Kanskje jeg dukker opp på en av dem : smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.