#1 Skrevet August 6, 2014 (endret) Vurderer salg av mine OZ turbo felger, da jeg vurderer å bygge custom 8-14 med Gotti 13" senter i stedet, eller bruke et av BBS Motorsport Magnesium settene i stedet. Disse felgene var et impulskjøp på ebay, og planen var å montere de på min G40, og ev se hvor mye bredere kanter jeg kunne sette på. Felgene kommer med orginale OZ bolter i god stand og med M191 deksler med Porsche emblem. Ytterringene er nypolerte og senteret er nylakkert, mens kantene på innsiden har noen merker, slike man typisk får av dekkspaken ved montering/demontering, men jeg vil ikke gå så langt å kalle det hakk. Et av dekslene har et ripe i aluen, se bildet. Synes kun på veldig nært hold Prisantydning: 12.000,- Frode 934 33 489 Kan leveres med med oz-boltene løst om du ønsker å sette på bredere kanter eller 12-kant gullskruer De var så godt pakket inn i plast at jeg ikke rakk å pakke ut alle helt. deksel, se ved emblem Merkene på den verste felgen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 24, 2014 Ligger her fortsatt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 29, 2014 Har du dem hjemme Frode? Isåfall spaserer jeg bortom en dag og titter litt SMS 96730177 på når det passer osv 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 29, 2014 Ligger hjemme ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 31, 2014 Solgt!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...