Rustfrie ytterringer 18" til BBS RSII og 77 stk nye M7 skruer.

Anbefalte innlegg

Ringene blir ikke produsert av BBS lenger. Nye og ubrukte! 18".

Skruene er nye, med loctite og er lagd av titanium. Nye og ubrukte. Passer til mange 2 delte felger, feks Bentley, BBS, Audi Speedline osv.

image4.jpg

Ringer: 4000kr

Skruer: 1000kr

image.jpg

image2.jpg

image3.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hmm....koster sikkert en formue å skaffe disse, men hvor får man tak i slikt tro ? har 1 stk skada ring på bbs rsII felga mine...

Men er det jeg som er blind på begge ørene eller har du glemt å skrive hvilke felgstørrelse de er til ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ojda, nei, du er ikke blind. 18" :)

Hvilken dim trenger du? Tror man bare finner 18" og 20".

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er skruene farget, eller er det noe med lyset?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er nok kun lyset, de har normal farge, dvs ubehandlet titanium.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bømt, har noen skruer liggende...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lengde på bolter?

Regner med de er M7?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er samme str og lengde på disse som de original boltene som sitter i bla BBS RS2, Bentley og mange andre 2 delte felger. Passer visst også til Audi Speedline (mener jeg de heter). Kan altså brukes på mange felger. Faren med å bruke de originale boltene flere ganger er at de kan knekke hvis man drar til med litt for mye, eller ikke får varmet opp nok og ødelagt locktiten ved demontering. Har selv måtte bore ut knekte bolter, og det er ikke moro. Titanium er mye sterkere enn alu, så å bore i selve bolten er nesten håpløst.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.