#1 Skrevet August 6, 2014 Skal bytte regreim og vannpumpe på Caddy'n. 1987mod 1,6D. I samme slengen skal jeg bytte dieselpumpa pga at den som står på lekker. Har alt av utstyr som jeg trenger tror jeg. Men, en kompis mente at jeg burde få meg et bedre verktøy for å stramme regreima. Har denne http://biltema.no/no/Bil---MC/Verktoy-og-verkstedutstyr/Motor/Maler-for-kamremstramming-191307/ Holder dette, eller er jeg nødt til å skaffe meg nokka annet ?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 6, 2014 trenger ikke noe verktøy for å stramme reima, skal kunne vri den 90 grader på midten mellom kamdrev og pumpedrev. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 6, 2014 Det va det jeg også mente. Har egentlig aldri brukt denne dingsen ved reimskifte før, og det har til nu gått veldig bra. Men kompisen min var litt påståelig og sa at her måtte man være veldig nøye... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 6, 2014 Glenn Ove, på diesel skal ikke reima kunne vries 90 grader, er på bensin det. Er egentlig et spesial verktøy du setter på reima med en skala på som man skal justere etter. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 12, 2014 Opps...kan jeg da bruke denne Biltema greier ?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...