Anbefalte innlegg

Hei jeg mangler det gitteret på venstre side bak på min RS4 B5 bakfangeren, er dette mulig å få kjøpt løst?

Fordi det går å ta av disse gitterene.

Takker for raske svar :)

20140806_151613.jpg

20140806_151619.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

man får kjøpt nye deksler, men den fangeren du har bilde av her er jo ikke lik vanlig rs4 fanger.

På rs4 er jo utskjæringen til eksosen gjort i selve fangeren også er dekslene på oversiden av det igjen. Originalt er det også bare eksos på den ene siden. På bildet ditt er jo utskjæringen til eksosen i selve dekslene.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

man får kjøpt nye deksler, men den fangeren du har bilde av her er jo ikke lik vanlig rs4 fanger.

På rs4 er jo utskjæringen til eksosen gjort i selve fangeren også er dekslene på oversiden av det igjen. Originalt er det også bare eksos på den ene siden. På bildet ditt er jo utskjæringen til eksosen i selve dekslene.

Jo men dekslene må jeg fortsatt ha :) Vet du hvor jeg får kjøpt?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Left = venstre, så ja det er til sjåfør siden.

delenummer er: 8D9807833

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Left = venstre, så ja det er til sjåfør siden.

delenummer er: 8D9807833

Okey, skal sjekke på møller :) Tusen takk for hjelp!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

orginal rs4 b5 gitter passer ikke i den kopi fangeren der. her ser du bilde av org gitter på min rs4 b5http://www.garaget.org/?car=152333&image=1439494

Dette er da ikke noe kopi fanger.

Har funnet ut at det er rs6 c5 bakfanger jeg har, altså ikke noe kopi!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.