#1 Skrevet August 6, 2014 Skal bygge meg noen slike 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 6, 2014 Jeg kjøpte mine fra concept-wheels.be, dyrt....500 eur pr stk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 6, 2014 Iclair lager på mål om du sender inn tønne/ytterring/senter så de får de riktige målene. De kunne lage til Rennsportene mine den gangen jeg ikke fikk svar fra HTN selv, og mener prisen var tilnærmet lik som de andre ytterringene de selger. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 6, 2014 Hverken Iclair eller felgenfuchs kunne lage til meg. Kommer an på hvor langt unna disse er standard dimmensjoner. Vet om et firma i USA som lager custom, men minimumsbestillingen er 24 ringer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 6, 2014 24 blir litt mange Har disse BBS RS2 sentrene, 18", ET 32, 5x112, og har planer om 19" step-lip, er bare redd ET blir litt lavt... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...