#1 Skrevet August 6, 2014 (endret) komplett frontfanger ,er lakkert i urban grey. Kun fanger med alle gitter. grøftelys har jeg ikke og uten skruer. Til golf 5😝 3500,- for frontfanger Kom med bud. Ligger bare å støvler ned 90898694 dan@brandtenborg.com Dan Brandtenborg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 7, 2014 Er dette til Golf 1,2,3,4,5,6 eller 7? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 7, 2014 F... Glemte å skrive det jg. Golf 5😁 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 7, 2014 Er interessert i sideskjørtene, det er vanlig type GTI sideskjørt og ikke votex? Er det klare til lakkering eller de i typen grå/sort plast? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 7, 2014 Er interessert i sideskjørtene, det er vanlig type GTI sideskjørt og ikke votex? Er det klare til lakkering eller de i typen grå/sort plast? Helt vanlig Gti ja. Sort plast. Ikke klare for lakkering. Skal møte en i Oslo ang evt salg i morgen. Send meg nr ditt. Så kn jeg ta kontakt hvis han evt ikke skal ha de. Dan 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...