#1 Skrevet August 7, 2014 Har en tysker som har lagd noe innsug , tro kopi av s1 innsug , gir meget kjapt laddetrykk men er dyrt . Snakk om over 2000 euro , har ikke fått noe skikkelige bilder av det enda men om noen er seriøst inntrisert så ta kontakt på Pm .. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 7, 2014 Manfred som selger? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 7, 2014 En som heter chris , ikke han som lager , mulig manfred er produsent , har en bytte handel på gang om noen er inntrisert i det .. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 7, 2014 Få tak i bilder!! jeg er intr. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 7, 2014 Jobber med saken , har kun 1 dårlig bilde fra det i en bil og et bilde av det halv ferdig ! , send meg mail adressen din på pm så kan jeg sende dem ikveld lr no .. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 8, 2014 Mistenker jeg har bilder fra en bekjent, men dette bør kanskje Vidar styre med selv pga hans salgsaktivitet... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 8, 2014 Jeg har ikke så mye info om det , forventer heller ikke at noen er inntrisert i det egentlig , litt dyr disse her .. men ska gi tidligere laddetrykk da .. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...