#1 Skrevet August 7, 2014 Jeg skulle gjerne fått tips om en god hjulmutternøkkel som ikke lager striper i alufelgen når en skrur på / av hjulmuttere. Ser for meg at den må være gummiert utvendig. Har søkt litt rundt på forskjellige nettsider uten å finne noe særlig til salgs. Noen som har noen erfaringer? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 7, 2014 Funker ikke Biltema sine fint, da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 7, 2014 Gaffa/tekstiltape utenpå en vanlig vinne funker også bra, er min erfaring. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 7, 2014 Biltema sine er gode saker ja! Hatt mine i 7 år no, og holder enda:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 7, 2014 Alltid tatt et par runder med maskeringstape rundt, funker gull;-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 7, 2014 Funker ikke Biltema sine fint, da? Jeg vet ikke, vet du? Det er jo akkurat dette jeg spør om..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 7, 2014 Jeg vet Har de selv, og de funker gullende godt! Gaffa/tekstiltape utenpå en vanlig vinne funker også bra, er min erfaring. Terje sitt triks funker også godt, det kan du jo gjøre på litt mindre piper også, så er sjansen for riper enda mindre. Men klart, det har litt med bruken å gjøre også da.. Om du holder pipa rett i hullet til enhver tid under skruingen så lager du ikke riper, for de tar jo ikke uti hullveggene om du er forsiktig.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 7, 2014 Gaffa/tekstiltape utenpå en vanlig vinne funker også bra, er min erfaring. Takk for godt tips, det skal jeg forsøke. - - - Updated - - - Alltid tatt et par runder med maskeringstape rundt, funker gull;-) Takk for godt tips. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 7, 2014 Jeg bruker disse fra torshov, veldig fornøyd med de. De har plastik rundt, og på mine er plastikken løs, så om pipa blir ligende å gnage mot felgen, så er det bare den innvendige hylsa som går rundt. http://www.torshovbil.no/hjulpipesett-for-aluminiums-felger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet August 7, 2014 Det er slik de biltemapipene er også, Lars. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet August 7, 2014 Oki, mulig det, kjøper egentlig minst mulig på biltema pga. elendig kvalitet på enkelte ting. Har noe spesialverktøy som er kjøpt på biltema, som også kommer i de røde boksene som disse pipene, å dette koster en del mere, og det står ikke biltema på det sa da fungerer det nok gull. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet August 7, 2014 Jeg bruker disse fra torshov, veldig fornøyd med de. De har plastik rundt, og på mine er plastikken løs, så om pipa blir ligende å gnage mot felgen, så er det bare den innvendige hylsa som går rundt.http://www.torshovbil.no/hjulpipesett-for-aluminiums-felger Takk for konkret tips, da kjøper jeg nok disse og forsøker dem. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet August 7, 2014 Bruker også de fra Torshov, veldig fornøyd 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet August 7, 2014 En elektriker du kjenner eller en bedrift som lager elektriske greier (eller elfa.se) kan også ha krympestrømpe i passende dimensjon, velg gjerne den med lim på, så kan du lage så mange ripefrie piper du vil.. Finnes i hvertfall i både klar og sort utførelse. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...