#1 Skrevet Mai 31, 2005 Sist lørdag møttes 3 ihuga TT entusiaster på Vålerbanen. Vi ble enige om å dra for å ta bilder av bilene våre i fart og oppstilt. Vi dumpet oppi en flott sted å ta bilder, nemlig Forestia sin MEGA flishaug...... Bildene sier resten,,,,,,,, God fornøyelse 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 31, 2005 Fet plass å ta bilder! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 31, 2005 Maaaasse flis...hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 31, 2005 Nice TTs 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 31, 2005 enda ett bilde.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 31, 2005 Sjekk høyden på flishaugene!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 31, 2005 Jeg har desverre ikke bilder av bilene i fart, men av bilen som vi brukte for å ta bildene i fra...Kjempefin Passat..... Mulig TThomaz eller Kenneth har flere etterhvert.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 31, 2005 Kjempeflotte biler, bilder og plass 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 31, 2005 Pene biler!!! Likte spesiellt godt den TT`n med synbar IC...gir litt race preg NB:den flis haugen hadde blitt et pent bål 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mai 31, 2005 Fete bilder,fikk sånn ørken/us grand canyon feeling av bildene. Hyggelig å hilse på deg Arne,jeg var den lille nordlendigen som som prata med deg før du og Roger kjørte ut på banen på lørdag. Blir vel å stille opp på lokallag møtene på lørnskog så for jeg har mulighet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mai 31, 2005 Veldig mye bra bilder. Passaten er grei å ha til fotoshots..hehe.. Her er ett. Synes dette er skikkelig bra Må få meg TT jeg nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juni 1, 2005 Ja bildene er supre!! Skal se og få lagt ut alle "kjørebildene" til helgen. Takker for en kjempe helg med myyye moro. TThomaz 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Juni 1, 2005 Ja ble som sagt sinnsykt mye bra bilder.. Og når Thomas hang ut av bagasjerommet på Passaten måtte det jo bli bra Var en knallbra helg dette!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Juni 1, 2005 Kjempehyggelig å hilse på deg Dag og dere andre. Jeg gleder meg til å se resten av bildene TThomas.... (synd jeg fikk feber og måtte avlyse søndagen...) Send meg adressen din på PM TThomas og Kenneth og dere får en CD-ROM i posten med fullsize-bilder 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Juni 1, 2005 Ja det var synd du ble dårlig, Men det blir vel en ny mulighet til og ta biler og drikke litt på Rudskogen. Gleder allerede til Neste banetreff. . Arne sender du meg ADR din på PM så skal jeg sende deg bildene på CD. . Espen jeg letter nå Tyskland rundt etter TT til deg nå TThomas 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Juni 1, 2005 Det er bra TThomas!! Etter å ha kjørt TT i helga er jeg blitt helt gira Ufattelig bra! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Juni 2, 2005 Her kommer det noen kjøre bilder av oss TT gutta. Bildene er tatt av nighTTaction R A C I N G 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Juni 2, 2005 flere bilder 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Juni 2, 2005 Arne & Kenneth 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Juni 2, 2005 Snadder guTTa 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Juni 2, 2005 mere morro og da passaten til Espen. TAKKER for lån av bagasjerommet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Juni 2, 2005 Noen flere 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Juni 2, 2005 noen bilder til gitt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Juni 2, 2005 flere 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Juni 2, 2005 Mer.. og et av bilen TThomas hang ut etter for å ta bilder 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...