#1 Skrevet August 8, 2014 Hei. Jeg har 4 eiket ratt i min bil. Men lyst på 3 eiket som ratt. Hva må byttes for å få det til å passe? Passer ratt fra 98 a6? Takker for svar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 8, 2014 Såvidt jeg kan se i ETKA skal sleperingen være lik, så med mindre du bytter til multifunksjonsratt skal det være bolt-on. Ratt fra 98-01 skal gå om hverandre. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 8, 2014 Såvidt jeg kan se i ETKA skal sleperingen være lik, så med mindre du bytter til multifunksjonsratt skal det være bolt-on. Ratt fra 98-01 skal gå om hverandre. Tusen takk for at du sjekka da tester jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 13, 2014 Passer s ratt med rattgiring? Så lenge det er fra 98-01? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...