#1 Skrevet August 9, 2014 Hallo folkens:-) Akkurat byttet el. vindusheis venstre bak på min 93 Vento. Men med den nye motoren vil den bare gå 10 og 10cm opp og ned for hvert trykk. Kan ikke holde knappen inne og få en jevn bevegelse. Aldri vært sånn før på den gamle og ikke hvis jeg prøver noen av de andre heisene. Også prøvd forskjellige brytere. Det sitter komfort styring, må dette kanskje "programmeres? Må også sies att produktet ikke er orginalt og ble kjøpt på mister-auto.no på grunn av en enorm prisforskjell. (Ikke noe å si på passform eller kvalitet) http://www.mister-auto.no/no/vindusheis-bak/bolk-bol-e041055_g900004_a999BOL-E041055.html Har noen noe forslag eller genialt løsninger?:-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 9, 2014 Det spørs om ikke det er klem-stoppen som gjør dette, men forsøk å kjøre glasset helt til bunnen, og hold bryteren inne i 5 sekunder, og så kjører du det helt til toppen og holder inne i 5 sekunder, og se om det hjelper. Dette er en normal prosedyre for å justere inn endepunktene på vindusheiser på de aller fleste biltyper. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 9, 2014 Fantastisk! att det skulle være så enkelt:-) Tusen takk skal du ha!:-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 9, 2014 Jeg ville foreslått å gi den ei tæve 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...