#1 Skrevet August 9, 2014 Hei. Fått meg en ny Audi A4 TQ og skulle gjerne hatt meg noen skiltplater fra klubben. Er det noen i bergensområdet som har og selger ? Trenger ganske fort. Siden jeg kjører med skilt i vinduet som politiet ikke er så happy for :-D Med vennlig hilsen Eirik Fjereide 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 9, 2014 Hør med lokal laget i Bergen https://forum.vacn.no/showthread.php?227396-Mailadresse-til-styret-bergen-vwaudi-club-no 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 9, 2014 Hør med lokal laget i Bergen https://forum.vacn.no/showthread.php?227396-Mailadresse-til-styret-bergen-vwaudi-club-no Tusen hertelig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 12, 2014 Har skiltplater og merker, berre ta kontakt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 13, 2014 Har du gamletypen liggende? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 15, 2014 Som nevnt i mailen som du fikk, har også jeg i Bergen Vest, men kun nye typen skiltrammer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 18, 2014 Som nevnt i mailen som du fikk, har også jeg i Bergen Vest, men kun nye typen skiltrammer Er det kommet nytt design? Hvordan ser så de nye ut? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 18, 2014 Er det kommet nytt design? Hvordan ser så de nye ut? De jeg har ser slik ut som de alltid har gjort, men de endret litt på størrelsen ifm med nye skilt typen for et par år siden 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 18, 2014 Da er jeg intr i slike. De jeg fikk på webshoppen her står det "VACN" itillegg på. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet August 19, 2014 Seie da igjen berre å ta kontakt ..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet August 21, 2014 De jeg har ser slik ut som de alltid har gjort, men de endret litt på størrelsen ifm med nye skilt typen for et par år siden Mener du de plastikkskiltene eller aluminium ? - - - Updated - - - Seie da igjen berre å ta kontakt ..... Har sendt deg en pm! Trenger 8 klistermerker og 2 skiltplater 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet August 21, 2014 De kom til plastikk skiltene, men er ikke de nye alu skiltene like stor? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet August 23, 2014 De kom til plastikk skiltene, men er ikke de nye alu skiltene like stor? Da må jeg ha sånn ny jeg da. Men noen jeg kan hente hos i dag eller? Trenger ASAP 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet August 24, 2014 Da må jeg ha sånn ny jeg da. Men noen jeg kan hente hos i dag eller? Trenger ASAP Gi meg en lyd på 47637060 så ser vi om jeg er hjemme 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...