#1 Skrevet August 9, 2014 Hei. Får opp feilkode 00792 på ac'n min. Noen som vet hvor ac pressure switch (f129) sitter? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 9, 2014 Regner med det er den som sitter i grillen ved Ac radiatoren. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 9, 2014 Ok har du peiling på hva dette er å? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 9, 2014 Ikke sikker på hva det er, men kan se ut som en vakuum slange med en løs føler? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 9, 2014 Ikke sikker på hva det er, men kan se ut som en vakuum slange med en løs føler? 058 133 517 Er delenr. Noe problem å kjøre med den ene enden knekt av til jeg får kjøpt ny? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 9, 2014 Skal sjekke den på etka når jeg kommer meg hjem. Sitter på jobb nå. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 9, 2014 Skal sjekke den på etka når jeg kommer meg hjem. Sitter på jobb nå. Tusen takk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 9, 2014 Taktventil til bensindamp det der. Bør fikses. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 9, 2014 Planen er å kjøpe ny på mandag. Men går det greit frem til da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet August 9, 2014 Får du sjekket at delenr stemmer med min 00 a6 1,8t lena? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet August 9, 2014 Feil på trykkbryter kan like greit være lite gass 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet August 9, 2014 Ok greit å få sjekka det å da Er det sånn at om det er lite gass på disse så går ikke kompressoren? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet August 9, 2014 Går ikke kompressoren da nei, derfor man har en høytrykksbryter som kutter spenning til kompressor om gass mangler. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet August 9, 2014 Anbefaler at du tar en trykktest før fylling. Gass er dyrt å slippe ut i friluft. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet August 9, 2014 058 133 517Er delenr. Noe problem å kjøre med den ene enden knekt av til jeg får kjøpt ny? Er dette hele nr? ser ut som det er litt kort til og være ett delenr og etka finner ikke nr Edit. fant nr og det stemmer med din a6 1,8T 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet August 9, 2014 Var det eneste som sto bakpå Mentale for at du sjekka 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet August 9, 2014 Bare hyggelig. delenr stemmer i allefall med etka 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet August 9, 2014 Bare hyggelig. delenr stemmer i allefall med etka Da er det bare å ringe Kenneth på møller Fant forresten ikke ut av det med ladetrykk via vagcom. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...