1990 VW Golf 1,8 Sport selges/byttes - lav km-stand, påkostet, meget god stand

Anbefalte innlegg

Håper moderator tilgir meg for at jeg lager en ny salgstråd nå, da bilen ikke kan sammenlignes med hvordan den var sist når jeg la den ut.

 

Noen som kan være interessert i denne? 1990 Golf 1,8 Sport, km-stand 183 6xxkm. Nettopp EU-godkjent med bare slitt frontrute som anmerkning - godkjent i 2 år til. Et lite rusthull på bakplate under bakfanger, samt standard rust rundt tanklokket. Ingenting i høyre dempertårn bak, der det gjerne ruster som verst på disse bilene. Servicehefte frem til 131 210 km.

 

Uten felger og uten heckblende. Påkostet latterlig mye de siste månedene, som nye reimer (regreim, dynamoreim), vannpumpe, diverse følere, bakre eksosanlegg, nye C-klemmer på manifold, travers, dynamobørster, hjullagere, olje og filter, luftfilter, alle tenningsdeler, tatt rust i kanaler, smørt opp og rengjort glidere på kalipere osv, osv. Lagd plass (kappet, sveiset, limt med 3M 2k karosserilim, valset og kittet) for å svelge breie felger bak, null subbing bak (kun såvidt i selve bredderne bak) eller foran med ca 100mm senk og 9x15 ET9 og 8x15 ET22 skodd med 195/45-15. Motor er hevet 2 cm for at indre drivledd ikke skal gnage i flensen på girkassa (fort gjort å reversere). Interiør er nylig renset, og bilen blir polert med maskin og Scholl-produkter, samt lagt på Dodo Juice Purple Haze-voks, før et eventuelt salg, om dette er av interesse.

 

Pris: 23 000,-/eventuelt innbytte i annen VW, gjerne med 16 ventiler. Andre biler vurderes også, så lenge det ikke er Volvo, japansk eller fransk (Peugeot 205/309 GTI er to unntak) Årsavgift betalt og gratis omregistrering.

 

PM eller tlf/SMS 99462375. SMS frem til fredag 15/08, da jeg er på ferie til da.

 

14513198617_6a9d990f64_c.jpg_MG_0158 by MK Fossen, on Flickr

 

14719543763_7615c256a5_c.jpg_MG_0145 by MK Fossen, on Flickr

 

Flere bilder her:

 

Og gammel Finn-annonse her (før massiv påkost og skifte av fordør og skjerm høyre side): http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=44785416&editAd=true

 

Prosjekttråd på VACN: https://forum.vacn.no/showthread.php?267168-Take-2-Man-tager-hva-man-haver-1990-Golf-Sport

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dieselbil og/eller stasjonsvogn er av interesse å bytte i. Kom med forslag, uansett hva. Tar også imot bud over 20k.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.


VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.