Anbefalte innlegg

Henta bilen fra Ditec behandling i ettermiddag. Måtte ut å knipse et kjapt bilde av den når den var nybehandlet. Ble lekker, ja! : smil :

IMG_0986_edited (Medium).jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilen ble jo bedre enn ny jo, hehe :) Helt konge! Mye koster en slik behandling?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvilken spoiler er det du har på den? Har du flere bilder av den?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvilken spoiler er det du har på den? Har du flere bilder av den?

Det er Votex spoileren. Du finner noen fler bilder av den hvis du følger linken i signaturen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva tok du på listen? Utv,innvendig etc? ;)

http://www.ditec.no/prisliste-ditec.html

Har hatt Ditec behandling (med lakkrens først). nr 17 og 13 i lista blir det vel.

Fikk de til å ta en innvendig vask også for å få den helt ren, og den fikk jeg på kjøpet som god kunde : smil :. Er ikke første bilen jeg har fått behandlet.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har hatt Ditec behandling (med lakkrens først). nr 17 og 13 i lista blir det vel.

Fikk de til å ta en innvendig vask også for å få den helt ren, og den fikk jeg på kjøpet som god kunde : smil :. Er ikke første bilen jeg har fått behandlet.

O,du får låne bilen min og si at du har byttet bil igjen til de da vettu så jeg også får gratis innvendig rensing.. : smil :;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.