#1 Skrevet Mai 31, 2005 Henta bilen fra Ditec behandling i ettermiddag. Måtte ut å knipse et kjapt bilde av den når den var nybehandlet. Ble lekker, ja! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 31, 2005 Bilen ble jo bedre enn ny jo, hehe Helt konge! Mye koster en slik behandling? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 31, 2005 Du finner info og priser på ditec.no. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 9, 2005 Hvilken spoiler er det du har på den? Har du flere bilder av den? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 12, 2005 Hvilken spoiler er det du har på den? Har du flere bilder av den? Det er Votex spoileren. Du finner noen fler bilder av den hvis du følger linken i signaturen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 23, 2005 Det er Votex spoileren. Du finner noen fler bilder av den hvis du følger linken i signaturen. Hva tok du på listen? Utv,innvendig etc? http://www.ditec.no/prisliste-ditec.html 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 24, 2005 Hva tok du på listen? Utv,innvendig etc? http://www.ditec.no/prisliste-ditec.html Har hatt Ditec behandling (med lakkrens først). nr 17 og 13 i lista blir det vel. Fikk de til å ta en innvendig vask også for å få den helt ren, og den fikk jeg på kjøpet som god kunde . Er ikke første bilen jeg har fått behandlet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 24, 2005 Har hatt Ditec behandling (med lakkrens først). nr 17 og 13 i lista blir det vel.Fikk de til å ta en innvendig vask også for å få den helt ren, og den fikk jeg på kjøpet som god kunde . Er ikke første bilen jeg har fått behandlet. O,du får låne bilen min og si at du har byttet bil igjen til de da vettu så jeg også får gratis innvendig rensing.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...