#1 Skrevet August 10, 2014 (endret) Selger nå min 2010 mod. Golf GTI Bilen selges da jeg for tiden oppholder meg i Oslo og ikke har noe behov for bil. FINN: http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=51453608&editAd=true I mitt eie er den vasket ukentlig og blitt godt vedlikeholdt. Alle servicer er følgt opp hos Møller. Har ikke hatt noen problemer så lenge jeg har hatt den. Bilen er omprogrammert hos Flissundet Motorservice og har ca 265 hk. Den er polert hos Pers Glass den 5.8. EU godkjenning og intervallservice tatt den 20.8. Utstyr: - DCC (Adaptivt understell) - Bi-xenon - Cruisekontroll - Avtagbart hengerfeste - DEFA motorvarmer og kupevarmer - Takluke - LED baklys - Parkeringssensor foran og bak - RCD 510 touchskjerm, med DAB - AUX inngang i midtkonsoll - Regnsensor - Speilvarme - Kjøling i hanskerom Hjul: 18x8 OZ Superturismo LM med Pirelli Cinturato P7 sommerhjul 18x8 TSW felger med Nankang SV-2 vinterhjul . Pris: 285 000 inkl.omreg. Ta kontakt for mer informasjon. Innbytte er ikke aktuelt. Petter Moe Tlf:98038189 pettermoe@hotmail.com 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 23, 2014 (endret) Bump! Nå satt ned til 285 000 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 27, 2014 Bump! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...