#1 Skrevet August 10, 2014 Hei Jeg vurderer og skaffe meg en Rigid SR2 30" led bar til min A6 Allroad. Men har ikke kommet på noen fornuftig måte og montere den. Tenker og kjøpe meg skiboks til bilen og ha på om vinteren, så da er det jo en mulighet og montere den under den. Men da blir problemet og få trekt strøm til den på en fornuftig måte. Kan jo altis montere den i fronten, men vet ikke helt hva jeg synes om det.... Noen forslag og tips? Takk for svar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 10, 2014 Her er en som har gjort dette, lurer på det selv også.. https://forum.vacn.no/showthread.php?262125-Min-Audi-A6-4F-Avant&highlight=rigid+a6 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 10, 2014 Ja det er en mulighet. Men usikker på hvor mye lys man taper. Min grill har litt annen utforming tror jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...