#1 Skrevet Mai 31, 2005 Hvordan tror dere disse felgene i 8x18" vil passe til en Golf V Sportline? Høres 225/40 ut som en grei dekkdimensjon å bruke? Takker for alle svar! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 31, 2005 Hvordan tror dere disse felgene i 8x18" vil passe til en Golf V Sportline? Høres 225/40 ut som en grei dekkdimensjon å bruke? Takker for alle svar! Pene felger og vil helt sikkert passe på bilen sålenge ET er 35 eller helst 40 eller høyere. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 31, 2005 Pene felger og vil helt sikkert passe på bilen sålenge ET er 35 eller helst 40 eller høyere. Disse felgene har kommet med et 45 nå for ikke lenge siden! Har solgt mange sett av de iår og de er flotte og har en veldig bra kvalitet! Kjørte med tilsvarende felger i hele vinter i 18 tom, og de var ikke antydning til skjeve når jeg solgte dem! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 1, 2005 Disse felgene har kommet med et 45 nå for ikke lenge siden! Har solgt mange sett av de iår og de er flotte og har en veldig bra kvalitet! Kjørte med tilsvarende felger i hele vinter i 18 tom, og de var ikke antydning til skjeve når jeg solgte dem! Tror jeg skal satse på disse. Syns de ser veldig bra ut! Hva slags pris er det på felgene med foreksempel 225/40 dekk? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...