#1 Skrevet August 10, 2014 (endret) Selger to interiør Ett sort delskinn og ett beige helskinn interiør bortsett fra framseter. Jeg har lagt alle bilder jeg tok i album men se bort i fra forseter, da jeg tenker å beholde de selv. Alt annet kan selges. Ting har lagt lagret på en låve og alt trenger en shinings. Jeg har tatt bilder av alt og bilder kan sees i følgende album: Klikk på linkene under Beige Corrado interiør Sort Corrado interiør Priser er fra 500,-. Kom gjerne med bud på pakkeløsninger. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 30, 2014 Da er alt av smådeler kastet. Det som nå er til salgs er bakseter og dørsider. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 4, 2014 Ingen fremstoler igjen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 4, 2014 Jeg har de stående men har planer om å bruke de. Med mindre jeg får en god nok pris til å selge. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 7, 2014 Trenger sorte dørsider i skinn, begge sider. Vet ikke hvordan det er å få sendt de men? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 8, 2014 Skal gå fint å sende. Vil tippe maks 350,- i frakt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 8, 2014 Jeg trenger justeringsknappene til framseter.. Selger du? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 19, 2014 Selger ikke knapper til forsetene, men jeg antar de er å få tak i ny. Noen som skal ha noe? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 1, 2015 Noen som trenger deler? Vurderer også å selge forseter nå om noen trenger. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 2, 2015 Hvor mye ønsker du for framsetene og baksetene i delskinn da ? Trenger jo en hel del pleie.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mars 2, 2015 Kan selge for og bakseter for 3500,- 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mai 8, 2015 Har du fortsatt seter? Peiling på hva det kan koste å sende dem? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mai 10, 2015 Har ett sett igjen. Hvilke er av interesse for deg? Vet ikke hva det kan koste å sende. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Juni 23, 2015 (endret) Da er så og si alt solgt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...