Erfaring med billige drivaksler fra ebay?

Anbefalte innlegg

Heisann.

Trenger en ny drivaksling til bilen.

Den jeg har nå har to ødelagte støvmansjetter der den ene har vært ødelagt en god stund, så må en del vedlikehold til for å få den klar igjen.

Har derfor tenkt å kjøpe meg en ny drivaksling så kan jeg heller renovere den originale og klar til en senere anledning.

Spørsmålet er da noen har erfaring med drivakslinger fra ebay eller andre billige steder?

eksempel på en billig en: http://www.ebay.de/itm/Antriebswelle-VW-Golf-IV-4-1J1-1J5-1-9-TDI-links-/310371100068?pt=DE_Autoteile&hash=item48438f25a4

Mvh

Nichlas

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du sjekka prisen på mister-auto.no?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har lest tidligere at de akslingene bruker andre splines enn Orginalt så du kan ikke kjøpe deler til de.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg kjøpte fra UK til Audi-en min uten noe som helst problemer.

Pleier å maile og gi dem chassis nummeret så finner de ut om det passer.

Har nok kjørt i ca 1,5 år på den nå.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du sjekka prisen på mister-auto.no?

Ja. Varierte fra 1000 til 2000. Men vet ikke hva som er smart å velge blant merkene der heller :)

Angående at man ikke finner deler til disse så går det greit. Skulle den ryke etter en stund vil jeg isåfall heller renovere Oem akslingen :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det spørs hva du prioriterer. Jeg har angret på at jeg spanderte på meyle forstilling på min autolat passat når jeg byttet. Ser ikke noe grunn til å gå for top-shelf på en traktor familiebil :P Hadde det vært en sportsbil som utfordra de fysiske lover jevnlig, så hadde hadde det vært noe anna ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi prøvde å skaffe drivaksel til en 98 Golf GTI fra møller, men delen er gått ut! Er ikke det litt tidlig ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Drivaksel til MK4 GTI her. Men ja, tidlig at delen alt har gått ut.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.