#1 Skrevet August 11, 2014 Hei Lurer på om det er noen her på forumet som har fått godkjent 2.0 16V 150hk (ABF) i en golf mk1. Har søkt litt på temaet, og kom over en som påstod at han fikk det godkjent ved å bruke G60 bremser fremme pga mer nm. Har hørt at BLT hadde et turbo kit som gav 148hk. Kunne dette vært brukt som dokumentasjon? Er dette i det hele tatt mulig? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 11, 2014 Vet om en som fikk godkjent 9A i en einserkæbb. Han sleit med forakselvekt, men etter litt modding av Clipperfangeren og flytte batteri bak så gikk det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 11, 2014 Vi har en tråd om det under Classic trur eg. 142hk 205Nm ee godkjent med gti spec bremse. Abf og 1.8t er uttalt at de vil godkjenne, men ikke utgitt skriftelig enda. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 11, 2014 Vi har en tråd om det under Classic trur eg. 142hk 205Nm ee godkjent med gti spec bremse. Abf og 1.8t er uttalt at de vil godkjenne, men ikke utgitt skriftelig enda. Ok. da tar jeg kontakt og hører hva de har å si 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...