#1 Skrevet August 11, 2014 Hei nå har jeg hatt start på golfen min etter at jeg fikk den hjem den gikk fint på tomgang men plutseli døde den å nå får jeg ikke start.. Motoren drager ikke rundt eller noe å det høres overhode ikke bra ut.. Batteriet er full laddet så er ikke det som er galt.. Noen tips? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 11, 2014 Går motoren rundt hvis du setter bilen i høyt gir og skyver den? Lurt å oppgi hvaslags Golf, årsmodell og motortype. Hva betyr egentlig 'etter at du fikk den hjem' er det skrudd noe på bilen eller har den hatt noen form for skade? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 11, 2014 Klikker det når du vrir om nøkkelen? Kan hende det er en solenoid eller noe slikt som er gåen og gjør at starteren ikke slår inn? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 12, 2014 er en golf 1 GTI 1,8 1982 modell motoren går rundt men dt virker som at det er tungt for den å gå rundt.. høres rett å slett ikke friskt ut.. er akkurat som at dt ikke er olje ellr noenting i motorn men er både olje å kjølevann. har ikke prøvd å trille den igang eller dreie rundt motoren for hånd.. har heller ikke vært skrudd på motoren og den ble kjørt hjem til meg å har hatt start på den flere ganger etter det men nå døde den bare.. mulig å få lagt ut film her ? isåfall kan jeg filme det å legge ut hær med lyd sånn at dere får høre. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 12, 2014 Se på reg.rem . 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...