Anbefalte innlegg

Hei nå har jeg hatt start på golfen min etter at jeg fikk den hjem den gikk fint på tomgang men plutseli døde den å nå får jeg ikke start.. Motoren drager ikke rundt eller noe å det høres overhode ikke bra ut.. Batteriet er full laddet så er ikke det som er galt.. Noen tips?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Går motoren rundt hvis du setter bilen i høyt gir og skyver den? Lurt å oppgi hvaslags Golf, årsmodell og motortype.

Hva betyr egentlig 'etter at du fikk den hjem' er det skrudd noe på bilen eller har den hatt noen form for skade?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Klikker det når du vrir om nøkkelen?

Kan hende det er en solenoid eller noe slikt som er gåen og gjør at starteren ikke slår inn?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

er en golf 1 GTI 1,8 1982 modell :) motoren går rundt men dt virker som at det er tungt for den å gå rundt.. høres rett å slett ikke friskt ut.. er akkurat som at dt ikke er olje ellr noenting i motorn men er både olje å kjølevann. har ikke prøvd å trille den igang eller dreie rundt motoren for hånd.. har heller ikke vært skrudd på motoren og den ble kjørt hjem til meg å har hatt start på den flere ganger etter det men nå døde den bare.. mulig å få lagt ut film her ? isåfall kan jeg filme det å legge ut hær med lyd sånn at dere får høre.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.