Phantomblack Audi A5 Coupè 1.8TFSI S-Line 2009 selges

Anbefalte innlegg

DSC_8797.jpg

 

Da er desverre tiden inne for å selge min Audi A5 1.8TFSI 170hk, pga ny leiligheit, og jeg og frøkna har kjøpt en felles bil. Har dårlig med parkeringsplass her, så noen kjøretøy må vike.

A5’en ble import til Norge fra Tyskland av Sandven AS i Bergen. Jeg er første eier i Norge, og har vert det siden mars 2012. I Tyskland har den hatt kun en eier.

Bilen er en 2009 modell, registrert november 2008. Da den kom til Norge var km-stand 26`km, og har i dag rullet 43`km.

 

Litt om bilen:

-Fantomsort lakk

-S-Line innvendig

-Sort taktrekk

- Delskinn-/stoff seter

- Fullelektriske stoler fremme

- Bang & Olufsen anlegg

- Navigasjon basic

- AMI med USB og CD-skifter

- FIS i farger

- 3-eiket MLF ratt

- Bluetooth for tlf

- LED-lys i fotbrønner

- 3-sone klima

- Iso-fix begge seter bak

- Cruisekontroll

- Regnsensor

- Automatisk avblendbart midtspeil

- Xenon-pluss

- Park sensor foran og bak, med optisk visning på skjerm

- Krom-endestusser på eksos

- LED-pærer i grøftelys som matcher DRL

 

Bilen har komplett servicehistorikk, og alle servicer har blitt utført på Audi-sertifisert verksted. Siste service var februar 2013. Neste er oljeskiftservice som blir utført før salg.

Hadde sin første EU-kontroll i februar 2014, utan noen anmerkninger.

 

Litt som jeg har gjort i mitt eie er å montere KW v.2 coilovers, og orginale A5 tilbehørshjul, "RS4-II", i 20" x 9", med 245.30.20 Toyo Proxes T1R dekk.

Grillen er byttet til orginal S5 grill, og orginale facelift LED skiltlys er montert. Alt av orginal deler medfølger.

Bilen har fått god pleie i sin tid i Norge. Har vasket jevnlig for hånd, og den har aldri vært inn i en maskin!!

 

Fikk i slutten av mai god behandling av en detailer her i området, med et meget bra resultat! Eneste som er å utsette er en liten steinsprut på bakluka, som har vert der siden jeg kjøpte bilen. Det ble forsøkt å legge i lakk da bilen var inn til detailing. Det ble mye bedre, men ikke helt 100%.

Tråd om detailingen finnes på dcn.no, for de som vil se mer på dette.

 

 

Tråd om bilen på forumet finnes her!

 

Finn kode: 53539094

 

 

Prisantydning: 255 00,- ink. omreg. Prisen forutsetter at bilen blir solgt før jul!

 

DSC_8799.jpg

 

DSC_8813.jpg

 

Bilder lånt fra tråden på DCN.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ny annonse på finn, og ny pris :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

første mann med 255 000,- får den! Forutsetter salg innen jul :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.