#1 Skrevet Mai 31, 2005 Var på Treff idag, dårlig Vw-Audi oppmøte , men noen fete biler var der. Tok noen bilder jeg legger ut her..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 31, 2005 1:H2 med kompressor, ca 520 HK, FET lyd..... 2: Peder Roer sneik seg til en liten tur i denne Beemern... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 31, 2005 Må jo skrive nå her da.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 31, 2005 1: Eneste(utenom meg) som jeg så nede på sletta der som hadde Audi... 2: RUF Porche fra Østfold 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 31, 2005 Hei hei hei..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 31, 2005 Tenkte å skrive at det sikkert var dårlig VAG møte pga det va for Sportsvogner, men det var før jeg såg bilde av bl.a. denne: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 31, 2005 Endel folk, ganske så bra oppmøte ja. Dette er tatt seint, etter at flere var dratt hjem... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 31, 2005 1: Disse gutta kjørte nokså friskt med skrens utpå banen.....Tøfft.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 31, 2005 Skeift bilde, ja, så vri på hue da..... Her bruker man det man har som trakt for påfylling av vann..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mai 31, 2005 Mulig at jeg er heeeeelt på jordet, men hva iall verden gjør Sierra, H2 og Volvo 240 på sportsvognstreff. Mulig at de er topptrimmet, men synes det blir helt feil... men som sagt, jeg er sikkert på jordet...hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mai 31, 2005 har bilder derfra jeg å! men alt for lite VAG! men men har bilder av de ALLER fleste VAG produktene! Det er vel ikke til å stikke under en stol at jeg egentlig ikke burde vært på biltreff i kveld men kanskje på et foto kurs men ta det som det er! bilde av S2n til Frank! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mai 31, 2005 enda et av Frank! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mai 31, 2005 nok en bhiil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mai 31, 2005 en god gammel klassiker! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Mai 31, 2005 dette var det jeg hadde å by på av VAG! var jo ikke fler der.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Mai 31, 2005 Porscha til faren til en kompis som faktisk kjørte fletta av alt som var! jeg velger å tro at det var fordi det ikke kjørte noen ordentlig biler fra klubben;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Mai 31, 2005 store bremser? 19" felger?? JA vil tro de er store nok ja... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Mai 31, 2005 Melder meg på Fotokurs jeg og Peder. Kom bare til side 20, på "bibelen" som fulgte med kameraet..., så ble jeg "litt" lei.... Bedre lykke neste gang til oss begge..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Mai 31, 2005 Melder meg på Fotokurs jeg og Peder. Kom bare til side 20, på "bibelen" som fulgte med kameraet..., så ble jeg "litt" lei.... Bedre lykke neste gang til oss begge..... hvis du kom så langt vil jeg si du har vært meget flink Frank! hehe, fulgte det med instruksjonbok til kamera altså? hmm nei den har jeg ikke sett altså 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Mai 31, 2005 Ble det noe kjøring på deg da Frank? Isåfall, hvor er bildene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Juni 1, 2005 Peder; Ja det gjorde det, synd den var alt for tykk, så jeg mista motet på side 19.5.... Knut; Nei, ble ikke kjøring på meg...... 1:Bilen kutter på 0.7 bar ( Må finne ut av denne uka) 2:Pungterte jo på Våler, etter en snar tur i pereforien/sandvollen, så kjører med skom i det ene dekket( litt ubalanse ja), nye dekk kommer til helga.. Men kommer snart sterkt tilbake.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Juni 1, 2005 Porscha til faren til en kompis som faktisk kjørte fletta av alt som var! jeg velger å tro at det var fordi det ikke kjørte noen ordentlig biler fra klubben;) SINNSYKT pen bil da... er ikke en helt org 911 dette vell 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Juni 1, 2005 jo da var der jeg, men hadde parkert oppe bak cafeen . Var litt i tvil om jeg skulle kjøre eller ikke, kom veldig sent pga en trafikkulykke ved råde, ble stående 1,5 t i kø ,uff,men må tilføye at den grønne s2 en var fin å se på.Småtøft å tørre å kjøre med åpen intercooler uten noe form for beskyttelse forran.Vedrørende porschen så er dette er Turbo R. Tror det er en bi turbo. Om den er org eller ikke vet jeg ikke, men det skal nok en hardt trimmet audi for å holde følge,det er sikkert. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Juni 1, 2005 Tror det er en bi turbo. Om den er org eller ikke vet jeg ikke, men det skal nok en hardt trimmet audi for å holde følge,det er sikkert. Er det en RUF så er den neppe original.. Vil tro den skyver godt ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Juni 1, 2005 dette var det jeg hadde å by på av VAG! var jo ikke fler der.... Litt urutinert av meg å ikke vaske bilen før jeg dro oppover ( ), men men... får ta det igjen neste gang! (ref. bilde) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...